Un nou studiu Phocuswright analizează piața de cazare oferită de hosteluri

Hostel-Flying-Time-Sibiu

Compania de cercetare Phocuswright a dezvăluit recent mai multe informații despre ultimul său studiu ”The Golbal Hostel Marketplace, 2014-2018” (”Piața mondială a hostelurilor, 2014-2018”), primul studiu de acest fel asupra industriei hostelurilor de la nivel mondial, urmărește dimensiunile pieței, previziunile, analiza canalului de distribuție, analiza aprofundată a obiceiurilor oaspeților hostelurilor și a proprietăților. Raportul identifică cinci tendințe cheie care conduc transformarea la nivel mondial a întregii piețe a hostelurilor:

1.Puterea vieții private: Paturile supraetajate și camerele de tip cămin sunt aproape sinonime cu segmentul hostel, dar din ce în ce mai mulți călători caută intimitatea, iar hostelurile se conformează. Aproape 9 din 10 proprietăți oferă camere private, precum și dormitoare tradiționale sau camere comune. De fapt, camerele private reprezintă 57% din inventarul de camera ale hostelurilor, la nivel mondial.

2.Un pas înainte în servicii: Majoritatea hostelurilor oferă acum o gamă largă de dotări, cum ar fi Wi-Fi gratuit, alimente și băuturi la fața locului, servicii de curățenieși spălătorie, evenimente sociale, biblioteci și centre media. Ele oferă servicii de acest fel cu un motiv bun – cei mai mulți oaspeți ai hostelurilor achiziționează servicii suplimentare pe proprietate, și serviciile auxiliare contribuie cu 18% la veniturile mondiale ale hostelurilor.

3.Sociale prin design: După preț și locație, hostelul oferă posibilitatea de a te conecta cu alții, ceea ce care îi și atrage pe turiști. Cele mai multe hosteluri își crează în mod special zone comune și introduce evenimente sociale, petreceri și activități pentru a încuraja socializarea  oaspeților.

4.Digitalul domină: Trei din cinci oaspeți ai hostelurilor au sub 35 de ani, așa că ar trebui să nu fie nicio surpriză faptul că aceștia – la fel ca majoritatea Millennials – fac aproape totul digital și din ce în ce mai multe prin intermediul telefoanelor mobile. Două treimi din rezervările brute globale de hosteluri se fac online. Pentru Millennials, incidența rezervărilor online este chiar mai mare: nouă din 10 rezervări la hostel se fac online, iar una din patru prin intermediul unui smartphone.

5.Dezvoltarea de lanțuri: Lanțurile de brand sunt apreciate în industria hotelieră, dar abia recent au început să aibă un impact semnificativ asupra pieței hostelurilor. Lanțuri de proprietăți reprezintă doar 8% dintre hosteluri, dar obțin 38% din veniturile mondiale. Cu un accent mai mare pe camere private, digital, design și consistență la nivel de serviciu asociat cu un produs de marcă, aceste lanțuri, cum ar fi Generator, Meininger, Wombat’s,, A & O, St Christopher’s, Nomads și Freehand, sunt forțele motrice din spatele tendințelor precedente.

Studiul Phocuswright se bazează pe sondarea opiniei a mai mult de 3.000 oaspeți ai hostelurilor și analiza a 1.000 proprietăți de tip hostel din lumea întreagă, oferind un nivel fără precedent al analizei pieței mondiale a hostelurilo. Acest studiu oferă o perspectivă asupra segmentelor caracteristice, tendințelor și oportunităților de creștere.

Pe acest link puteți afla mai multe despre studiu și puteți cumpăra o copie – http://www.phocuswright.com/Travel-Research/Market-Overview-Sizing/The-Global-Hostel-Marketplace-2014-2018

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>