Bluesmart a lansat Black Edition, o nouă valiză pentru călătorul inteligent

20160503-Bluesmart-31250

Credit foto: Bluesmart

Bluesmart (www.bluesmart.com), o celebră companie de smart travel, a anunțat lansarea Bluesmart Black Edition, cel mai nou produs pentru călătorul inteligent și elegant. Bluesmart acceptă pre-comenzi on-line cu disponibilitate limitată, începând de astăzi. Odată cu noul Black Edition, compania a realizat, de asemenea, un parteneriat de revânzare exclusivă cu Muzeul de Artă Modernă (MoMA), iar valiza urmează să fie disponibilă în magazinele MoMA, în termen de 30 de zile.

Black Edition aplică tehnologia premiată a produsului inaugural The Bluesmart One, care are singura facilitate adevărată de tracking GPS + 3G de pe piață, având totodată un design elegant, destinat jet-setter-ului inteligent, care apreciază stilul și ușurința atunci când călătorește. Cu noul produs vine și o rebrandare completă a companiei, astfel încât  logo-ul site-ului să se potrivească nivelului de proiectare al noii Black Edition.

Valiza a fost complet reproiectată, cu fiecare detaliu regândit de la zero, și riguros testată pentru a aduce clienților o geantă fără pereche și cu un design avansat. Exteriorul hibrid moale/ tare este fabricat dintr-o combinație de nailon și poliester, cu un strat PU dublu, ceea ce face valiza rezistentă la apă și la zgârieturi. Garniturile interioare sunt ca mătasea la atingere, fibrele sunt vopsite în mod individual, iar forma designului este astfel structurată încât să se obțină maximum de spațiu. Microfibra de înaltă densitate protejează componentele electronice de zgârieturi, praf și murdărie. Divizorul detașabil oferă utilizatorului control asupra modului în care își ambalează lucrurile.

Bluesmart Black Edition va include, de asemenea, următoarele caracteristici:

  • Identificare locație: tracking-ul locației prin GPS și SIM card 3 G, în parteneriat cu Telefonica
  • Încuiere: aprobată TSA, blocare de la distanță prin Bluetooth activat
  • Încărcare. Încărcător USB  cu o capacitate de 10.000 mAh – suficientă încât să încarce un smartphone de șase ori. Bateria este compatibilă cu reglementările FAA/ TSA. DOT
  • Greutate: senzorii de greutate încorporați informează, prin intermediul aplicației, dacă valiza are greutatea în limitele stabilite de o companie aeriană
  • Confort: Buzunare suplimentare și compartiment personalizat pentru laptop/ tabletă pentru a maximiza spațiul interior, astfel încât să se poată potrivi cu orice dispozitiv de 15 inches, care să poată fi scos ușor la controalele de securitate din aeroporturi
  • Ușurință: Roți silențioase și o bară de protecție întărită pentru a o face la fel de silențioasă ca orice alt produs de acest gen de pe piață
  • Spațiu: Regulamentele companiilor aeriene cer ca valiza să se conformeze unei dimensiuni standard de 22″x14″x9″. Este ideală pentru călătorii de două – trei zile.
  • Un nou sistem de operare: BlueOS 2.0 introduce îmbunătățiri ale performanțelor tuturor caracteristicilor software-ului

Bluesmart este o companie mondială de turism, care a devenit faimoasă pentru crearea primului bagaj conectat inteligent din lume. Primul său produs, Bluesmart One, lansat în octombrie 2014, prin Indiegogo a cumulat mai mult de 2 milioane dolari în pre-comenzi, de la peste 10.000 clienți din 120 țări din întreaga lume. Compania este susținută de Y Combinator și alți investitori de top din Silicon Valley.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>