Mai 2016, al 11-lea famtrip Bibi Touring pe Litoralul românesc

mare-2

Consultanţii de turism din toată ţara au descins, în ultimele zile de mai, pe Litoral şi în Delta Dunării, pentru a evalua la faţa locului calitatea serviciilor de cazare, masă şi entertainment pe care turiştii urmează să le primească şi să le consume în sezonul estival 2016.

Cea mai pronunţată tendinţă de creştere a calităţii au observat-o în staţiunea Venus, unde investiţiile făcute în hoteluri de 4 sau 5 stele îşi arată roadele. Pe lângă hotelurile  Afrodita, Inter sau Vulturul, anul acesta, noile modernizări făcute la complexul Mera, măresc considerabil gradul de confort şi vizibilitatea staţiunii din sudul litoralului nostru. De altfel dinamica dezvoltării acestei staţiuni este fără precedent şi, în ceea ce priveşte viteza modernizării.

Mamaia, ca în fiecare an, este pregătită cel mai temeinic să primească turiştii.  Hotelurile  şi restaurantele sunt curate, primitoare  şi cu personal foarte bine pregătiţi, iar calendarul evenimentelor este bine pus la punct.

Potrivit Corinei Martin, preşedintele  Asociaţiei pentru Promovarea si Dezvoltarea Turismului  Litoral Delta Dunării, „Sezonul acesta,  în Mamaia, în fiecare săptămână este programat câte un eveniment major. Va fi o bogăţie de evenimente muzicale, sportive, de modă, automobilism si motociclism, demonstraţii aviatice sau culinar – gastronomice,  toate sunt menite să aducă mai multă culoare, spectacol şi bună dispoziţie pentru turişti,  mai multă bucurie  celor ce aleg să petreacă vacanţa în Mamaia.”.

„Organizarea de astfel de evenimente este cea mai frumoasa formă de a promova staţiunile de pe Litoral” a remarcat şi prim-vicepreşedintele ANAT, Adrian Voican. „Suntem în al 11-lea an consecutiv in astfel de călătorii de documentare.  Lucrurile stau de la an la an din ce în ce mai bine. Anul acesta avem plaje modernizate, frumoase şi spaţioase, la Eforie Nord, Constanţa şi nu numai. Investiţiile  care se fac în modernizarea sau construirea de noi unităţi de cazare sunt un semn evident că industria turismului este una cu potenţial cert de creştere. Pe de altă parte tot acest efort ţine pasul, de fapt, cu tendinţele înregistrate în  obiceiurilor de consum ale turistului care, în ultimul timp, pune din ce în ce mai mult accentul pe confort.  De altfel, vânzările  touroperatorilor , pentru Litoral, sunt în creştere anul acesta faţă de anul trecut cu procente semnificative.” a mai adăugat Adrian Voican.

Noutatea sezonului este posibilitatea turiştilor de a ajunge pe litoral folosind curse aeriene interne, adică posibilitatea de a ajunge de la Timişoara, Cluj, Sibiu sau Iaşi, direct la Constanţa,  după doar două ore de călătorie.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>