Brandul Turistic al României a fost promovat, în exclusivitate, la Salina Turda

 

Salina-TurdaFoto: Cristian Borteș, Licență CC By 2.0  – http://creativecommons.org/licenses/by/2.0/

Președintele Autorității Naționale pentru Turism, Anca Pavel-Nedea, a lansat Campania de promovare a brandului turistic al României în Salina Turda „Cel mai frumos loc subteran din lume„.

Evenimentul s-a desfășurat  în prezența Ambasadorilor Turismului Românesc, Helmuth Duckadam, Ionuț Budișteanu și Nicolae Voiculeț, precum și a unei delegații formate din jurnaliști români și străini, dar și a oficialităților locale.

La baza campaniei de promovare a brandului turistic al României în Salina Turda stă Protocolul încheiat între cele două instituții. Asocierea obiectivului Salina Turda și a Hotelului Potaissa, care și-a deschis porțile cu această ocazie,  cu brand-ul turistic național atribuie acestor două simboluri ale municipiului Turda o garanție și o înnobilare ce le deosebește de celelalte obiective și unități de cazare. Totodată contribuie la îmbunătățirea imaginii și creșterea notorietății României ca destinatie pentru turiștii străini, asigurând un standard ridicat al calității serviciilor oferite.

„În strategia de Marketing a României avem ca direcție principală să asociem brandul de turism al României cu toate obiectivele turistice importante, cunoscute sau mai puțin cunoscute. Astfel, vrem să îi familiarizăm pe vizitatori cu oferta turistică autohtonă. Vrem ca Salina Turda să fie începutul deschiderii noastre către parteneriate public-private de succes, toate având ca scop promovarea României”, a declarat Anca Pavel-Nedea, președinte ANT.

La rândul său, Simona Baciu, directorul Salinei Turda, a apreciat că, ”Prin reablitarea și modernizarea modernizarea hotelului Potaissa vrem să contribuim la modernizarea infrastructurii turistice a municipiului Turda. Salina Turda are astfel propriul hotel care beneficiază și de un centru SPA. În curând vom deschide și baza medicală din cadrul centrului SPA, în urma unei investiții totale de 4 milioane de lei. Încercăm să oferim servicii integrate turiștilor prin facilitățile pe care le avem combinate cu microclimatul salin, cu beneficiile medicale ale acestuia”.

Despre Salina Turda:

  • Lucrările de modernizare ale Salinei Turda au început în 2008 și s-au finalizat în 2010.
  • În 2015, Salina Turda  a fost vizitată de peste 550.000 turiști, 30% din străinătate.
  • „Cel mai frumos loc subteran din lume” – conform publicației Business Insider. Salina Turda a fost inclusă de aceeași publicație și în topul locurilor incredibile din lume care merită să fie vizitate. Tot Business Insider a pus Salina Turda pe locul 22 în topul celor mai spectaculoase destinații turistice din lume.
  • Google Street View a celebrat 5 ani în România introducând Salina Turda în Street View, unde a depăşit în topurile internaţionale de turism obiective celebre, precum Peştera Cristalelor din Mexic sau Biserica San Clemente din Roma.
  • Jurnaliştii de la CNN au clasat-o pe locul 2 în topul celor mai atractive 10 locuri subterane din lume, salina tranformându-se într-un muzeu subteran şi parc de distracţii cu tenis de masă, billiard, panouri de baschet, piste de minigolf, un carusel şi un lac subteran pe care te poţi plimba cu barca.
  • Locul 5 în Top 10 destinaţii turistice din România pe Google Maps (1. Castelul Bran, 2. Castelul Peleş, 3. Castelul Corvinilor, 4. Palatul Parlamentului, 5. Salina Turda).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>